Lugnt och skönt.

Publicerat: 2013-06-30 / 20:49:19 | Kategori: Allmänt
I torsdags åkte vi till stugan igen, vi grillade och åt gott. Vädret var si sådär men vi har haft det lugnt och skönt. Vi blev väckta i lördags morse av att Elsa var på råttjakt,det var en liten mus i Andres godispåse.... När vi skulle försöka rädda den från Elsa så försvann den....men Elsa hon stod vakt så vi fann den under fotogen kaminen som vi då bar ut. Hittade även en död mus under min säng där Elsa aldrig brukar vara men hade tillbringat tid denna gång o det förstår jag ju nu varför,så den lilla söta musen begravde jag,den så ut som en tecknad mus så söt.
Grillning,så gott.
Elsa i buren på jakt.
Musen jag begravde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!