Vad jag ..... vintern,brrrrrrrrrrrrrr.......

Publicerat: 2013-01-18 / 18:33:14 | Kategori: Allmänt
Har varit inne i 2 dagar nu,för kallt att frivilligt ut o köra med gamm härken min =) Har bara små plockat inne för att hålla igång,men detta väder gör ju inte värken bättre,man är så stel och när jag nu sänkt Levaxinet så börjar frysa in i märgen och blir sjukt trött,så att man bara vill sova....ökar jag medicinen så rusar hjärtat, så vad gör man. Har nu varit o köpt nå gott men det känns att man inte brukar äta så mycket skit,nu efter så mår jag illa,det är ingen hit att äta detta men suget finns ju kvar så man blir lurad att äta,men det är inte värt det =) I morgon ska Andre följa Mogge till isladan för att se Jonte spela som han längtat efter,o de är bra att ha stöd med sig så då ställer maken upp,tack för det. Jag vet inte vad jag hittar på,får se hur mycket ork det finns.
Hittade bilder från januari i fjol,gud va Penny har vuxit sedan dess.

Kommentarer
Nina Johansson | 2013-01-19 / 10:57:09 | http://www.ninakarolina.blogg.se

Hejsan, vi får flytta den 6/2 Men kan bli tidigare om våran köpare blir medlem i föreningen och 10% kommer in till våran bankkvinna lite snabbt. kanske vi kan byta dag. men jag hör av mig när jag vet. Fina bilder föresten.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!