Papper,papper....

Publicerat: 2013-01-21 / 17:33:04 | Kategori: Allmänt
Idag var jag förbi vårdcentralen med papper som ska vara till min ansökan av sjukersättning på fkassan, måste fixa lite fel i dessa,så det är mycke papper o oro kring sjukskrivningen,hur det ska bli mm.... Men vad hjälper det om man inte orkar, saker måste fixas ändå o då måste det bli de dagar man är på benen,men det som tär mest är inte att vara dålig,det är man van utan alla ansökningar att känna att man inte blir trodd,eller måsta bevisa mm....inte kul alls då det tar energi man inte har. Hittade ett sådant fint stall som Penny ska få vid flytten =) Hörde att Ninas kompis Maria hade svininfluensan o låg inne med dropp den stackarn,men jag håller mig hemma tills vi vet om det är detta Penny har då hon går hos samma dagmamma som Zackarias.....hoppas inte då jag saaaaknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!