Idag rörde jag lite på fläsket...

Publicerat: 2013-01-23 / 20:11:56 | Kategori: Allmänt
Idag var jag ute på en liten tur,hittade en del fina saker.....samlare som jag är. Håller oxå på med en liten sak till Penny som vi ska kolla i sedan =) Försöker hålla igång så mycket det går då jag har en bättre dag, då jag aldrig vet när jag blir liggande igen. Sedan så saknar jag lill gumman Penny så mycket men innan jag vet om det är influensan eller nåt annat så håller jag mig hemma så jag inte drar hem smitta till dom som är omkring mig o är sjuka nog ändå.
Hittade denna söta katt tavla.
Här hänger den.
Köpte ett doftljus som luktar rosor,känner igen lukten sedan jag var barn =)
Fått tag på flera kort/vykort med kvinnor ,gamla och så fina som jag kan sätta in i gamla ramar.
En annan gammal fin tavla.
Två gamla foton.
Här hänger fotona i köket med alla gamm saker =)
En tavla i porslin med fader vår.
Så här ser det ut där den hänger.
Köpte även denna lyktan,stål med olika färger inuti,jag tog en plommon färgad. Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!