Besök på lassa.

Publicerat: 2013-01-06 / 19:54:39 | Kategori: Allmänt
Idag åkte vi till lassarettet och hälsade på modern,hon har gjort en massa undersökningar och hittils är dom ganska bra,hon har ännu inte gjort biopsin på tinnings ådern för att se om det är en fäljdsjukdom till muskelreumatismen. Hon får fortf stora mängder kortison o lär nog få ta det ett bra tag. Skulle sedan starta gamm volvon min då var den helt död för att jag legat i en vecka o inte kunnat köra....så det blir att ladda batteriet då =( Man får ju hoppas att detta året får någon ljusning iaf då det varit tungt i många år nu,o slut verkar det då inte ta ännu... Ska nu framöver söka permanent sjukersättning o jag är skräckslagen för det,går det inte igenom så tror jag att man ger upp,för arbeta det klarar jag inte.....o kroppen blir stadigt sämre o sämre så jag behöver den tid jG Hr till att inte bli sämre i en snabbare takt än de är nu. Men nog om det. God kväll alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!