Åter till verkligheten.

Publicerat: 2013-01-03 / 15:46:11 | Kategori: Allmänt
Nu börjar allt bli som vanligt,inget speciellt roligt att se fram till,förutom våren då... Det går knaggligt fram med min rygg,försökte dra ner på tabletterna då det inte är bra att äta för mycket /för länge... Men det gav ett bakslag då jag blev sämre igen,så jag äter dom forfarande men har dragit mer på en omgång per dag. Försöker vara uppe och göra saker men blir bara krokigare och krokigare o då är det dax att lägga sig en stund. Andre ska börja träna med Ronny, det blir nog bra för hans rygg så den ska hålla i de tunga jobb han har. men jag får vara glad om jag kan vara uppe och göra nåt,så det känns tungt.
Så här pigg o alert skulle man vara som Laura Croft i Tomb raider....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!