Äntligen nåt kul.

Publicerat: 2013-01-31 / 18:12:00 | Kategori: Allmänt
Idag möttes Britta och jag vid Viktoria cafeet på ersboda,jag tog en broccoli och ädelostpaj,mums....det är min favorit. Efter det tog vi våran vanliga runda på Kupan,där hittade jag en söt liten gjutjärns gryta och en gammal tillbringare,inte för att jag behöver mer saker men dom var så fina. Tittade in till morsan en stund,hon var risig idag och efter det bar det hem då var orken slut. Inatt sov jag inge bra,dessutom så mådde grannen under inge bra,han hostade nästan så han kräktes, Han brukar börja så och sedan bli inlagd då han går på dialys 3-4ggr/veckan och har gjort det i flera år, stackarn. Men det gör ju att jag som sover illa innan inte heller får nån vila.
Britta
Grytan
Tillbringaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!