loppis =)

Publicerat: 2013-02-02 / 19:50:25 | Kategori: Allmänt
Imorse drog vi på loppis igen,kul.... Efteråt satt vi ett bra tag i deras fik och pratade,mysigt var det. Men jag hade ont i ryggen så jag var orolig att inte ta mig hem,att bli liggande där kvidande på golvet.....det är alltid en oro så medicinen har jag alltid med mig. Som vanligt så hittade jag en hel del saker ,tex påslakan nya jättefina. Åkte en sväng förbi modern och kenneth och på em så drog Andre och Ronny och tränade,efter det så åt dom pizza här och spelade tvspel.
Påslakanen.
Burkar till skafferiet.
Mera burkar.
En söt badbalja att ha i duschen för Penny,så hennes dockor kan bada =)
Denna vackra ros.
Denna lilla tavla.
Stora rosa koppar från Mique

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!