Blodprover.

Publicerat: 2013-02-25 / 18:38:08 | Kategori: Allmänt
I morse var jag och tog faste prover igen då mitt kolesterol varit sky högt. Döm om min förvåning då jag fick mail ikväll på prov svaren ! För ca 2 månader sedan så hade jag 10.6 i totalkolesterol och nu var det 6.7,hade även sänkt det dåliga LDL från 8.0 till 4.4..... Så det är väl bevisat att LCHF inte passade mig då jag fick djävulsk hjärtklappning o skyhögt kolesterol och genom att äta havregrynsgröt 22gg/dag o mathavre till middag så har jag fått ner det kraftigt!! utan dyra preparat från affären =) Vad bra det känns,har vägrat äta statiner för detta så nu känns det bra att ha kunnat fixa det själv. Var förbi modern då jag tagit proverna o en granne till henne som bor kvar i sina föräldraras lgh o ska flytta nu, så fick vi ta en massa roliga saker som hon skulle kasta,de ä sakr från 40 talet o de är ju en dröm för en samlare som jag. Ska ta en hel del till stugan o sedan blir det att sälja eller ha loppis ev ge till second hand. kan ju inte ha kvar allt då vi bor i en 2:a =)
Vet inte riktigt vad detta är men troligt är att det är jätte gamla tvål koppar.
En gammal fin kartong med en katt på.
Två gamla burkar.
En rörstrand kanna med fat.
Två jättefina grytor/karotter,vet inte om dom bara går att ha i ugnen eller om man kan ha dom på spisen....någon som vet? Så kul att ha så gamla saker som är kvar ännu.
Två gräddkannor en rörstrand.
Två burkar.
Har börjat få en hel del burkar nu,skulle bara ha ett "gå in skafferi"
En fin sockerskål.
Mammas lill älskling,synd att hon ser så arg ut,men det rår hon int för =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!