Besök i nya lyan.

Publicerat: 2013-02-09 / 18:31:00 | Kategori: Allmänt
Då Ninas familj alla haft magsjuka så har jag hållit mig därifrån..... Så idag blev det ett besök,äntligen, Dom flyttade in i torsdags på ersboda,en riktigt fin lägenhet,öppen och ljus. Blev så glad då jag inte sett Penny på ett tag,hon kom springande rakt i min famn och ville upp. Jag hade med en massa saker till henne,många nallar,en mätsticka till väggen.matta.flera tavlor,foton.fotoalbum.docka,ett stall med djur och 2 påslakan med en proínsessa och djur på.....mm När jag kom dit så var Davids pappa med familj dår så det blev husesyn och go fika. Har dessutom fått tag på flera vackra gamla ramar,såååå fina. Åt sedan lite mat hos modern o ligger nu i sängen med älskade Elsa på mina ben,skööööönt då nacken är trött nu. Så ikväll blir det en av mina favoriter, Varg veum. God kväll.
Lill gumman med dock badkaret hon fick.
Nina och Davids pappas fru.
Fin tapet i sovrummet.
Bädda ner dockan =)
Hyllan med stallet,nallarna mm
Från vardagsrummet mot köket.
Från vardagsrummet mot hallen,innanför glasblocken finns ett rum, som ett data rum.
Alla vackra ramar.
2 fina ljusstakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!