Påsken.

Publicerat: 2013-04-02 / 19:34:00 | Kategori: Allmänt
På skärtorsdagen så kom Petter,Sandra o Ronny, Mommo o Mogge hit på middag efter jobbet. Vi åt o myste o snackade en hel del som vanligt. Efter maten så la vi oss i sängen o vilade =)
Ett helt gäng med mätta slappisar =)
På lördag, påskafton så åt vi hos modern,vila där med =)
Skulle tvätta,då hittade Elsa en handduk som hon blev kär i,hon gned sig o rullade fram o tillbaka. Nåt annat..... Min sjukskrivning gick ut den 1 april,har påminnt läkaren men inget gjort o dessutom så har jag ånnu inte fått papperet som jag ska söka sjukersättningen med. Och för att toppa allt så är läkarn borta till den 8 april,jag blir så stressad jag som inte ä de nog annars. Nu känner jag mig ganska sliten,gör allt jag förmår men inget sker o allt tar sådan tid,står snart utan ersättning om det inte går igenom......skräcken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!