Kalas hos Mogge.

Publicerat: 2013-04-07 / 20:13:00 | Kategori: Allmänt
I lördags var jag,Andre ,morsan o Kenneth hem till Mogge o Jonte då Mogge fyllde 43år. Det var trevligt som vanligt att ses då det inte är så ofta man ser en del. Jonte har blivit så stor,han tar studenten nu till sommaren, så det är kul att se hur det går för honom. Känns lite konstigt då alla har fullt upp hela tiden o jag har försökt påminna alla om vem som fyller år när ,var o hur....men jag har beslutat att sluta med det då alla är vuxna nu o får ta eget ansvar o är det inte så viktigt så är det deras beslut. Har även tänkt sluta säga till när jag själv fyller år,det är upp till andra om dom tycker de ä viktigt eller inte. Både det ena o andra glöms hit o dit så jag inser att jag inte behöver bry mig så mycket själv heller... Orken tryter nu då allt kring ansökan strular o drar ut på tiden så jag ska tänka på mig själv nu,som dom flesta gör.
Jonte o Mogge.
Kenneth o Andre
Han fick många lotter o ovanligt många vinster =)
Kollade på Mogges projekt Asffalt som ligger ute på YOUTUBE nu,riktigt kul. Kolla in detta! Asffalt och sedan umeå energiisolering med Andre o Petter =)
Denna tshirt med cd finns att köpa för 100kr
Har köpt en ny matta till rummet,men vårfärgen =)
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!