Besök på lassa.

Publicerat: 2012-09-12 / 17:24:02 | Kategori: Allmänt
Idag åkte morsan ,jag och Andre på lassa till Morgan.
Han satt och åt på rummet,han hade hemskt ont och var ganska borta,men han lever då så allt annat får ta tid.
Vi fick hjälpa honom i säng,och upp i sängen då de gör så ont.
Han sa att de var först i dag det kändes som om han lever.
 
Morsan o jag var och tittade på en fåtölj och en massage dyna till Mogge,det behöver han verkligen som har så ont ständigt.
 
Ha en bra kväll.
 
 
 
Jag saknar mommos Penny =) Gull ungen.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-09-12 / 21:36:47 | http://www.ninakarolina.blogg.se

Haha jag vart inte rädd bara chockad. Hon skratta högt när hon sköt vatten på mig, en märkligt skratt som när man är efterbliven och en släng av psykisk sjuk haha. Svårt att förklara men osten hade deffffenitift ramlat av kexet på denna dam haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!