Soligt och fint höstväder.

Publicerat: 2012-10-14 / 13:02:39 | Kategori: Allmänt
Vi var uppe tidigt i morse då det är svårt att sova med värk. Senare åkte vi och tittade på ett jättefint hus,precis sådant jag önskat mig, men vi får se... Efter lunch så åkte Andre och Petter till Mogge,våran tremening ska filma det sista till Mogges projekt "asfalt" =) det ska bli så kul att de det slutliga resultatet,det ska dessutom lägga upp på youtube vad jag fattar. Jag har inte sett min tremening sedans han var ca 3 år,vore kul att se honom nu....fotograf/filmare som han är =) Trevlig dag allihopa.
Snäll min lilla älskling ser ut va, NOT..... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!