Hittade en massa gamla bilder =)

Publicerat: 2012-10-03 / 19:17:00 | Kategori: Allmänt
Har tagit det lugnt idag med foten,så i kväll hittade jag en massa gamla bilder.
Hittade foton som är gjorda "gamla" ,detta är i sovrummet vid min säng.
Detta är på Anton, på min sovplats. Dom blir ganska fina.
Min lilla älskling,hon ser lite arg ut,men som sagt så kan man inte rå för hur man ser ut =)
Andre och Penny,här var hon inte stor.
Sandra och Signe.
Sandra och Penny.
Morsan,Andre och och Penny
Hahaha Signe i en prototyp mössa jag gjorde till henne,snygg eller hur =)
Charm trollet.
Penny,Sandra o Signe på hennes rygg,alla ska vara med.
Andre o lill gumman
Vårat mysiga sovrum....
Vi har en foto vägg i köket där vi försöker fixa foton på alla från båda sidorna.
Några av fotona.
Några till...
Ett underbart kort på Sandra och Nina som liten,två vildar =)
Den här affären på cafe Viktoria är helt underbar,skulle vilja ha alla deras möbler.....=)
Andres syster med barn.
Andres halvbror från Spanien med familj.
Andres bror och hans son Robert,och glada var dom.
Vårat mysiga kök,ska bli som ett cafe när det är klart. Nu är det snart bonde söker fru...kul och sen Trinny och Susanna,tv freak...jadå =) Trevlig kväll.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-10-04 / 16:36:45 | http://www.ninakarolina.blogg.se

Helt sjukt vad Penny blivit stor.
Så söt på den bilden när hon skattar i Sandras knä, runt om kinderna. Hon är underbar!

Svar: Hon ä verkligen en vilje stark go knul =)Men hon har ju de hon brås på,du,sandra o inte jag minst, hahahaha
Ann-Eli Lindblom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!