Loppis

Publicerat: 2012-11-05 / 19:26:52 | Kategori: Allmänt
I eftermiddag så var Sandra och jag på loppis,kul som vanligt ,en av mina passioner =) Hittade de en hel del saker. Petter var förbi med Andre i em och åt middag här,skjutsade hem honom sedan. Ska försöka fixa det fina dockskåps skåpet som vi har så att Penny har något att göra när hon kommer på besök. Fixade en hel del my little ponys som jag kan ha i skåpet =)
Köpte denna fina soppskål,känner mig som Emil =)
Ett fint gryt underlägg.
En romantisk skål.
Gillar filmerna av Richard Hobert,de sju döds synderna,men Göran Stangertz som nu avlidit. Idag gick filmen bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!