Stugan jippieeeeeee

Publicerat: 2012-05-27 / 20:53:28 | Kategori: Allmänt
I fredags bestämde vi i sista stund att åka till stugan.
På dagen var jag ner till Waynes o fikade med Britta.
Vi tog ner katthuset som rasat o städade inne då dom lagat skorstenen så golven var svarta,plockade en massa o på kvällen bäddade vi ner oss o åt godis o såg film,myyyyyssss.
På lördag skulle vi åka hem men vi blev kvar,vi byggde upp katthuset igen på sidan av väggen i stället,drog en massa rat o plockade undan,en skön dag.
På söndag solade vi lite o plockade ihop allt som skulle hem o sedan åkte vi o handlade då de skulle bli morsdags fika hos oss.
Mogge,morsan,Petter,Sandra o Ronny kom,Nina hade inte fått mitt sms så dom kom inte.
O just de....
En rolig episod,satt o kissade ute på lördags kvällen o hörde ett knack o tittar upp mot bagarstugans vind....o ser att gardinen åker undan....
Blir skit rädd o är säker på att det spökar så jag skriker på Andre....
Vi ser då att en trast eller något är instängd där,hade nog kommit in genom skorstenen o håller på att hungra ihjäl.
Får då kämpa länge för att få ut den ,hinner bli rädd igen på vinden då de krafsar i en mjölkhink i mörkret,är nog möss så jag skriker igen o springer ut.
Men tillslut får vi ut fågeln =)
Alltså en bra dag o en bra helg.
Nya katthuset,vint o snett men fungerar =)
Lill hjärtat mitt
Kaffe paus
Tomt innan humlen täcker hela bron
Vet inte om ni ser fågeln i den vänstra delen av fönstret.
Jag håller katta sällskap
Morsdags fika.
Fin bild på morsan o brorsan,färgat o flätat skägget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!