Söndag.

Publicerat: 2012-05-13 / 17:54:19 | Kategori: Allmänt
Idag for Andre o fiskade igen med Ronny,dom var iväg igår oxå,men ingen fisk.
Vi handlande som vanligt sen har jag varit hemma då jag har sån jvl värk,känns som ström i knän o höfter, så de finns ingen ork att göra något
Fick igår hem en jättefin kryddhylla o idag hittade jag ett fint litet balkongbord,sån tur jag har =)
Var förbi brorsan i förrgår o idag,men han sov o då törs jag inte väcka honom,är en jäkla tung tid nu innan operationen.
Gullig kryddhylla.
Bordet o vasen jag hittade,känner mig som Pippi Långstrump,en sakletare är vad jag är o har alltid varit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!