Fika och besök.

Publicerat: 2012-05-09 / 21:05:54 | Kategori: Allmänt
Idag cyklade jag till stan,ja ni hörde rätt....
Jag mötte Britta på Waynes o vi fikade o snackade,trevligt.
Sedan på kvällen åkte vi till min ögonsten Penny o myste lite o spelade yatzy,efter det skjutsade jag Andre till Ahlsell,han o en annan ska åka på resa till Halsberg med jobbet.
Jag fick hem lite tradera paket,ring,halssmycke o tandblekning.
Jo just det,var på försäkringskassan i måndags,är orolig som bara den.
Mina papper ska lämnas till deras läkare i slutet av denna månad,så jag måste se till att träffa min nya läkare innan dess.
Man får leva på hoppet men de är lättare än gjort.
Penny fick en heja sverige mössa av mig
Farbror Andre med penny
Oj då...
Yatzy dax, Signe vill vara med o de kan ju finnas något att äta =)
Andre busar med Penny,ta ostkroken...
Härliga takter Penny....så lik mig som liten,tv är jättekul =)
Här ser ni Davids röv när han mekar i Sandras moppe =)
David letar moppe fakta.
Gulle Signe.

Kommentarer
Sandra | 2012-05-10 / 23:35:55 | http://eftersmak.bloggsida.se

Jo trist, men det ante mig att den skulle krångla ;) Vi måste ta salladen på Waynes någon dag framöver. Alabbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!