solsken,våren ä här =)

Publicerat: 2012-03-31 / 20:20:32 | Kategori: Allmänt
Igår va Morgan på lassa,fick veta att han måste operera bort den ena binjuren,något som 1 på miljonen får....hm.
Fick äntligen hem min kära gamm bil,bara den går så ä jag nöjd.
Åkte sen ner på stan o mötte en tjej som jag köpte ett par jätte fina skor av,genom tradera....ett riktigt kap ,är så nöjd.
Idag var Andre o jag o handlade o sen förbi morsan,hon fick ett larm idag så trillar hon med rullstolen så kommer de någon o de känns skönt att veta.
Sen var Anton hit en stund,var hos en polare på stan i natt.
Fina skor va =) så nöjd.
Fika i fin rummet hos modern.
Trevlig helg allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!