Pennys första lucia =)

Publicerat: 2012-12-13 / 12:08:00 | Kategori: Allmänt
I morse åkte jag tidigt till Ersbodas folketshus,där hade Penny sitt första lusse firande. När jag kom dit så sov hon i vagnen,hade sovit sedan dom for hemifrån o fortsatt sova där. Var tvungen att väcka henne så hon inte missade allt. Sedan var det full fart,hon satt hela tiden med dom andra på scenen,hon fick leka med en frökens glitter o hade så kul. Sedan så fikade vi lite och efter det skulle hon springa runt med alla barnen,försökte få kort på henne men hon står ju aldrig stilla =9 Och sedan ville alla andra barn vara med på foto oxå...så det var en trevlig morgon. Fick klä på henne o sedan säga hej då o hon tittade länge efter mig. Var sedan så slut i ryggen att jag ligger nu i sängen,man tål ju inget alls. Trevlig lucia allihopa.
Hon sov så djupt att hon snarkade =)
Hahaha hon är som mommo,hon skulle titta i alla soptunnor....=)
Zackarias
Hjärtegrynet
Polarna =)
Penny fick leka med glittret o skrattade o var glad
En pojke som ville vara med på bild =)
Hon skulla bara vara med dom större barnen uppe på scenen o springa runt
Kolla in kropps språket =)
Fick ett fint kort iallafall...
Dax att fara, tack för idag.

Kommentarer
Nina Karolina | 2012-12-13 / 13:14:15 | http://www.ninakarolina.blogg.se

Tusen tack mormor för att du träffade Penny på Lucia dagen och tog alla dessa fina bilder. Du är underbarast.
Guld värt. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!