Mycket strul omkring

Publicerat: 2012-12-06 / 19:01:47 | Kategori: Allmänt
Idag var jag till Nina en stund,dom ska ha visning på lägenheten igen,så det är bara att hålla tummarna. Kände att det inte är bra i kroppen,vet inte om det är struman ,Levaxinet eller nåt annat,jag har ingen o,hjärtat slår i halsgropen som vid för mycket Levaxin,men det är så konstigt då det är både under och över funktion symtom. Det är bara att hoppas att jag blir kallad till endokrin snarast och kanske få ta annan struma medicin då denna inte verkar vara bra. Så nu tar jag det lugnt o ser om det är nån feber eller nåt annat på gång. Morsan ska till sin läkare ikväll då hon bara blir sämre o sämre,så det blir att hålla tummarna där oxå....att det verkar vara skit överallt. Trevlig kväll på er.
Två härliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!