Fika med Britta.

Publicerat: 2012-04-16 / 22:01:22 | Kategori: Allmänt
Idag for Britta o jag på Viktoria cafeet o fikade o pratde länge.
Sedan for jag en sväng på Kupan o hittade lite saker,sedan en sväng till brorsan.
Blir ledsen då han har de så jävligt,röjde lite o satt hos honom när han vilade.
Senare for Andre o jag till morsan o pratade.
Lite nya bilder.
Raggar...
Hos mommo på kalaset
Gulliga dom är.
Pettrus
Hela gänget
Penny o pappa
Hej Jonte
Gammel mommo o Penny
Ninas mumsiga cupcakes
David o jag i köket
Klanen
Go fika
3 generationer
Sandra läcker i brillor
I somras i stugan i Strömåker
Nina o Helena
Penny liten o go
Penny o mommo i julas
I julas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!