Man blir förvånad....

Publicerat: 2012-09-13 / 20:35:56 | Kategori: Allmänt
Idag åkte vi och beställde en massagestol till Mogge,sedan så bjöd morsan på lunch då hon fyller år i morgon =)
När vi kom hem o morsan ringer till kirurgen för att kolla hur det går med Mogge så får hon veta att "han har åkt hem".....
 
Men vad fn,han är inte ok o har åkt hem,till saken hör att min mobil strulade i morse, nåt som den aldrig gör....
tar då ut batteriet o hör att någon ringt o flåsat i mobilen....det är då alltså brorsan som kämpar med att ta sig hem o jag inte har kunnat svara......
 
Vi ringer då upp men inget svar så vi kan då inte för våran vildaste fantasi tro att han var på väg hem.
Så när vi kommer hem får vi då veta att de var han som ringt o då tagit sig hem....
 
Andre hjälpte oss hem med fåtöljen o nytt täcke o kudde mm,så vi fivade åt honom o han var så tacksam att vi var där.
Jo just det,dom hade glömt dom viktiga sprutorna mot blodproppar så det fick vi köra runt som galningar för att hitta ett apotek som hade... o innan vi for hem ikväll så såg han att för andra gången så hade han tappat sin mobil laddare då sköterskorna flyttat runt honom på avdelningen,så det blir att fixa i morgon.....måste ju ha mobilen för att kunna ringa oss om de blir något....puh.
 
Men vad gör man inte för dom man älskar.
 
Så mina älskade barn,jag har inte glömt er men orken o tiden tryter!!!!!
 
Ska lägga mig nu då jag är så slut att golvet gungar, trevlig kväll.
 
 
 
 
God paj,broccoli o ädelost.
 
 
Tack modern.
 
 
En nöjd brorsa,så glad över stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!