Besök på lassa.

Publicerat: 2011-12-16 / 22:43:58 | Kategori: Allmänt
Fixade lite idag och var sedan med morsan till brodern på lassa med kläder o dyl.
Han blir nog kvar ett par dagar till och det är bra,ta mer prover mm.
Andre o jag ska till hans lägenhet i morgon o fixa lite till =),kommer bli så fint o jag hoppas han blir förvånad o glad.
Hörde att lill gumman min Penny är förkyld ,stackarn.
Men de går ju över som tur är.
Petter är fortfarande hemma hos mig o kryar på sig,det är bättre men det är en seg historia,att inte få tugga på 6 veckor med en stor plast skena i munnen,och äta penicillin så att han inte måste plocka ut någon metall bit....
Men det kommer bli så bra o han är en trouper =)
God kväll alla vänner.

Kommentarer
Nina Johansson | 2011-12-17 / 16:01:58 | http://ninakarolina.blogg.se/

Ja hon är förkyld, men de är bättre idag. Fick näsa spray av Anna-Lena. Så nu är de på rätt väg. Men hon är så trött. Lite gnällig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!