Lite av varje.

Publicerat: 2013-05-14 / 20:09:24 | Kategori: Allmänt
I söndags så var vi till modern o åt mat o igår köpte vi 2 garderober till Petters lägenhet. Han ska ÄNTLIGEN få flytta från sin "skrubb" som han bott i. i ca 3år, den har fyllt sin funktion men han är verkligen värd ett bättre boende nu. Han har under åren bott i garderober,under trappor mm så nu får han en 2:a o det blir kanon. Han har varit en trooper som klarat av detta utan att klaga o gnälla. Har ju att jämföra med,tex Andres dotter Julia fick ett boende betalt av soc, problem i Obbola hos mamma.... Som om vi inte vetat det under alla år,känns bra att sanningen äntligen kommer fram. Den är sprilla ny, toppen fin och detta är hennes första boende, så jag är så lycklig för Petters skull då han då inte ä van att få nå lyx, o trots detta aldrig gnäller. Jag har fått vara den elaka häxan i så många år nu, trots att vi velat dela ansvar, o boende, och fostra alla barnen lika, att få lika mycket tid, kärlek o prylar...men det har inte varit populärt så här är resultatet av att en person fått krusa barnen( bara 2 av dom) tills dom inte orkar med dom och sedan sparkar ut dom o VÄGRAR hjälpa till... Men penga djävulen har fått styra vissa så länge man har kontroll över barnens pengar mm,sedan så är dom helt plötsligt bortskämda och då sparkar man ut dom !!! Dom har trots underhåll inga cyklar,men deras halvbror han har 2!!! Jag blir ledsen och beklämd hur vissa vuxna saknar all empati, bara säger "jag vill inte" så fort det inte gagnar dom själva i första hand, och så länge dom kan få barnen att hata den andra föräldern, snacka om att använda barnen .... Det är inte ok då det är barnen som kommer att få bära detta hela livet. Och sedan ta sin hand ifrån dom när dom inte går att använda eller då dom inte genererar några pengar, fy fn!!!! Nä nu ska jag inte gnälla mer,men allt kommer över en när man ser hur barnen blir behandlade av den som ansett sig perfekt o att ha en perfekt miljö att växa upp i och sedan så är det helt tvärt om.....o detta behöver dom inte stå för....för att "Dom VILL INTE" ä dom 3år eller...
Fina blommor jag fick av modern innan jag fyller år,då är hon inte hemma.
Hittade så fina kuddar på loppisen i helgen. God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!