Ja få se nu....

Publicerat: 2013-07-07 / 19:41:16 | Kategori: Allmänt
Åkte hem idag för att tvätta och hämta vatten mm, så i morgon åker vi tillbaka till paradiset. I tisdags var Petter och Julia här och då blev det bestämt att jag,Andre och Julia skulle åka till stugan, så sagt och gjort så drog vi dit. Vi grillade och på kvällen for Andre och Julia och fiskade och jag passade på att bädda rent i prinsess sängen till Julia. Andre eldade både i köket och i spisen i rummet så Julia skulle få det mysigt,o de fick hon. Andra dagen solade vi och grillade och sedan fiske igen med en karl från byn. På torsdag drog vi in till stan och mötte upp Anton på eastern palace o åt kina mat då han fyllde 16år dagen efter,riktigt trevligt. Gick sedan en sväng på stan dit Anton ville gå. På em så åkte vi tillbaka till paradiset och har bara tagit det lungt. Igår så såg jag på instagram att Helena skrivit att det skulle vara Bodbyn draget med loppis,djur,motorer mm så vi drog dit,träffade Penny,David ,Erik o Rut där. Penny var reserverad en bra stund då de var så mycket folk,men jag fick sedan ta henne till traktorerna,hästar,kalvar och sedan så passade vi på att hoppa i hoppborgen.
Jullan o Andre grillade
Andre eldade för Jullans skull
Julia satt o njöt o fikade
Prinsessan på ärten =)
Andre o Julia i solen
Jag hittade en konstig insekt såg ut som en jätte mygga
Glada prickar,gott med grillat
Glad för Andres skull att Julia kom
Great eastern för Antons skull,16år
Mums...
Bodbyn draget
Penny lite reserverad
Erik testade en 4hjuling
Rutan go o glad,satt mest i gruset =)
David o Penny hoppade
En liten kille som kallade mig mamma =)
Elsa vill mysa lite...
Nu blommar pionen snart
Andre spexar i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!