En dag på ersboda med Sandra.

Publicerat: 2013-01-10 / 19:48:09 | Kategori: Allmänt
Idag ringde Sandra och ville upp på ersboda på några affärer,så efter besöket på lassa igår ,med en träff med en yngre kvinnlig läkare som dom flesta har väldigt rigida ideer om prover,medicin mm. hade en diskussion med henne om annan struma medicin,och att det är MIN kropp.... Jag önskar pröva andra mediciner än den dom oftast ger(Levaxin) den jag vill ha skriver dom inte ut i Sverige så jag funderar på att åka till Finland eller beställa från England,men jag ska vänta och se om jag iaf kan få en tilläggs medicin till Levaxinet först... Så då behövde jag komma ut en stund och se något annat/nåt roligare. Hittade några gamla tavlor till stugan,en var ganska ful men ramen var jätte fin. Hittade mattor,värmeljus lykta,en väst ett par byxor, några saker till Penny när hon blir lite äldre och några fina julsaker till nästa år. Köpte oxå ett par kryckor till morsan för 10kr!!! ifall det behövs =),vet hur dyra dom är då jag var tvungen att köpa ett par när jag fick hälsporre (300kr) då man inte får låna. Sedan så fick morsan komma hem idag trots att blodtrycket är väldigt högt,trots att hon fått 2 blodtrycksmediciner. Det är kortisonet som höjer trycket,men det är hon tvungen att äta i ca 2-3 år för att inte bli blind eller få en stroke....
Vi var på Viktoria o fikade,mums
Hittade denna sak att ha i kastrullen när man kokar ägg,dom blev för första gången perfekta,så den fungerar.
Den fina asietten.
Hittade en hög med mina favorit tidning,leva och bo =)
Dom här fina påslakanen ska Penny få av mig när hon flyttar och får ett eget rum =)
Den fina lyktan,motiv från en gammal tavla.
Den ena tavlan,mycket finare i verkligheten.
Den fula ,men med vacker ram.
En vacker kula som ska hamna i ett förster.
Den mjuka,sköna korall färgade västen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!