Snart slut på sommarn.

Publicerat: 2012-09-08 / 15:38:26 | Kategori: Allmänt
Vi drog till stugan i torsdags,men de var kallt som fn,12 grader inne.
Vi har fått elda hela tiden,i fjol så var de nästa så här kallt i oktober.....det är alltså förtidigt med denna kyla.
Jag blev dålig i ryggen igen så de vara bara att proppa i sig tabletter o lägga sig,känns som de är knivar i korsryggen o det går inte att stå upprätt...
 
Idag lördag åkte vi hem då Anton ska komma på besök, före det så hälsade vi på Sandra som är gräsänka då ronny är och fiskar.
Andre o Sandra åkte sen till Sand o fiskade oxå.
 
Ville hem då vi ska till Mogge i morgon o umgås lite innan han ska in på op på måndag,det känns oroligt då det är en sådan avancerad operation,måtte det gå bra!!!!!
 
 
Skönt med en brasa.
 
 
Här har vi brasvirke, av lastpallar....dom är bra till mycket =)
 
Andre ute och kapar pallar,jag fick smyga i säng, gick som en gammal gumma och ont som bara den.
 
 
Denna fina vyn fick jag ligga o kolla på då från sängen.
 
 
Älskar detta gamla blåa skåpet.
 
 
Köket sett från sängen.
 
 
Denna fina trä gubbe gjorde Petter då han gick i skolan,hur bar han sig åt....den är en kär klenod.
 
 
Denna lilla tomte nisse fick jag en jul av Petter,den sitter o vaktar i sovrummet.
 
 
Denna är jag nöjd med så bra att sätta kort el dylikt i.
 
 
Våran snygga våg.
 
 
Samlar på gamla flaskor.
 
 
Ena köks fönstert.
 


Vårat fina tvättställ i sovrummet.
 
 
 
Nu är det dax för fröna jag sådde att komma...
 
Och rosen blommar för fullt när man inte är där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!