Regn och rusk.

Publicerat: 2012-09-02 / 15:49:01 | Kategori: Allmänt
Vi har varit i stugan som vanligt trots regn och rusk.
I fredags regnade det som spön i backen men då var det mysigt att vara inne.
På lördag fick vi besök av en kompis till Andre som heter micke,han stannade ett bra tag o det var riktigt trevligt.
Andre provade fiska med de blev ingen fisk till Elsa.
 
I morse så kom Elsa in och såg så rädd ut,hon sprang fram till soffan o hoppade upp för att se ut genom fönstret och sedan stirrade hon in i finrummet.
Andre gick ut och kollade och då var det tass avtryck på bron ända in till dörren....undra vad det var som skrämt henne så.
Vi trodde det var en katt som vi vet har saknats men den hade kommit till rätta och tassarna var ganska stora så undra im det finns lodjur där....
 
Idag skjutsade jag brodern på apoteket mm o sedan bjöd han på fika.
 
 
 
Ja just det,jag gjorde en fälla med mat o snören till dörren innan jag visste om att det inte var katten som saknades som varit på bron =)
 
 
Elsa hon bäddade ner sig,tryggt och varmt =)
 
 
Någon som vill köpa ett par lampor,denna gamla fina omgjorda fotogen lampa???
 
 
 
Eller en "kryssbo" lampa?
 
 
Denna fina soppskål hittade jag i sommar på återvinningen,trevligt att göra soppa i till vintern.
 
Hittade en gammal bricka i ett av mina skåp,den passar bra på köks väggen.
 
Trevlig kväll allihopa.

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-09-02 / 20:07:55 | http://www.ninakarolina.blogg.se

HAHAHAHA en fälla. Kanske var en räv säger David. Haha, var satt du med snöret i handen? haha. Kan bara tänka mig hur ni satt och kikade med snöret i handen. Och sen kom inget hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!