Regn o rusk....

Publicerat: 2012-09-27 / 18:56:33 | Kategori: Allmänt
Fy va det regna idag,vägen här ute var helt täckt med vatten som en liten sjö. Idag hade jag bara lite små fix,o sen kom morsan förbi o åt med Andre o mig. Sedan följde jag henne hem o fick ta lite äpplen så nu kan jag göra äppelpaj i vinter =) Så kul att Sandra börjat praktisera hos Andre o att hon är väldigt duktig säger han =), hoppas detta är något för henne o att hon o Petter kan börja jobba för Andre. Nu ska jag lägga mig o vila min stackars gamm rygg ,kramar till er alla.
Sandra o Nina ska få lite äpplen oxå,så gott till smulpaj.
Äpplen i en fin soppskål som jag hittade på återvinningen, sakletaren gör fynd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!