Stugmys igeeeeen =)

Publicerat: 2012-10-07 / 14:11:39 | Kategori: Allmänt
I fredags så åkte vi som vanligt till torpet,hoppas på att det blir en mild höst så vi kan åka ett par helger till. När vi väl kom dit så var det kallt som vanligt inne,ca 10 grader. När vi fått upp lite värme så blev det taco middag och efter det äppelpaj med grädde.... Senare på kvällen så blev det chips,godis mm, en riktig myskväll alltså =) Andre for och fiskade på lördag men hade ingen tur denna gången så Elsa blev utan fisk. Såg en bra film på kvällen "The way back" riktigt bra faktiskt. Jag hade sedan lånat 2 fortsättnings böcker så jag blev uppslukad av dessa till långt in på natta . På söndag hem igen och dra igång en tvätt,men det är såååååå skönt att få komma bort en stund och bara vara. Trevlig kväll allihopa.
Taco middag,förberedd och klar.
Äppelpaj med grädde,förberedd även den =)
Chips och götta...
Hittade denna blomma i en vas i stugan,den har stått i en vecka nu och klarat sig.
Den här fina keramik "tårtan" fick jag av Sandra för några år sedan,den ser så go ut.
Denna sitter i köket i stugan,den skulle vara bra att ha med sig för att bara dra upp den när man känner att det behöva =)
Min mysiga smink hörna.
Det här gamla skåpet hittade vi i ve boa och under det ett fint gammalt blått månformat bord. Sedan tt gammalt mintgrön gasol element.
För några år sedan så skrev jag ett mail till Sören ohlsson som skrivit Sune o Bert böckerna,han svarade väldigt fort då. Och idag hade han skrivit igen och länkat till "Kalle klåfinger" som jag hade önskat till den killen jag jobbar hos. Det var väldigt omtänksamt så långt efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!