Söndag.

Publicerat: 2012-10-21 / 18:46:39 | Kategori: Allmänt
Idag handlade vi och åkte efter det till Sandra och Ronny och tog en kopp kaffe o pratade lite. Mysade lite med Kurre,stor och fin han är. När vi kom hem så såg jag den svarta katten igen,hade tidigare sms en kvinna som saknade sin katt. Vi ringde henne så hon kom och kollade,vi fick stå ute och frysa ett bra tag för att hålla koll på kattorna .....men tyvärr så var det inte hennes. Minns att när Sandra hade Elsa och hon försvann från Haga till Umedalen,då var det ett kvinna som tog in henne på sitt jobb och ringde Sandra och det är jag sååååååå tacksam för. Hon var då mager och skinnflådd på tassarna då hon varit borta i flera månader. Så nu då hon är min(min första katt ever...) så är jag löjligt rädd om henne. Så det vi gjorde idag var dagens goda gärning,hade velat att någon annan brytt sig om det gällt mig. Morsan kom på besök en stund ikväll. Blir less,har värk mm i grunden,stukade foten ordentligt,pga mina kroppliga problem för 3 v sedan,blivit bättre.....men nu så har jag ondare än i början...nåt ä fel i leden,ska man måsta till läkarn igen....FY.
Kurre ska vara med =)
Katten vi såg.
Dagens skörd av tidningar,bra va.... Hittar ofta dessa,billigt och bra =)
Mysigt med tända ljus och fika... Trevlig vecka på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!