Penny mommos hjärta =)

Publicerat: 2012-10-30 / 19:01:00 | Kategori: Allmänt
Idag så åkte jag till lill hjärtat mitt,Penny. Dom var hemma idag då Penny varit sjuk och inte sover på nätterna, men trots detta så var hon var god och glad som vanligt, och hon sprang runt och skrek, gud vilken stämma ...=) Hon fick några mössor och ett pannband och när jag fotade henne med mobilen så har hon fattat att direkt efteråt ska hon komma fram och kika på mobilen så ser hon sig själv och skrattar....riktigt kul är det. Har legat och vilat på em då jag är så slut och yr,vet inte vad det är,men jag misstänker stress...
Tror de ä en badmössa men jag vet inte riktigt...
Pannbandet.
Hon ä ju som mommo då hon älskar tv`n,kollar på barn tv =)
Kul då hon ser ut som ett blivande sim hopp =)
Hahaha vilka bilder...
Sist men inte minst mammas lill piga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!