Olyckan var framme.

Publicerat: 2012-10-02 / 20:19:11 | Kategori: Allmänt
I morse så var jag ut till soprummet och påväg upp för trappen så slant jag och det kraschade till i fotleden,trodde inte jag skulle ta mig in. Väl inne så höll jag på att svimma,fick lägga mig på golvet,de är väl själva fn, har nog ont i kroppen annars och så ska man klanta sig oxå. Var till brorsan med 2 mattor och det blev så fint. Ikväll var Andre och jag till David och Nina o Penny hade så kul med oss,hon busade med Andre och skrattade så gott. Hon är så go och har lärt sig en massa nya saker.
Hittade en jätte fin tapet som jag nog ska sätta upp i stugan bakom sängen.
Mattan jag tog till brorsan passade kanon. Per var oxå på besök.
Så här jäklig såg foten ut,värsta bulan på fotknölen.
Den gråa lurviga kudden var den jag hittade.
Denna filten är oxå ett fynd =)
Elsa var så "mamma sjuk" hon ville ligga o mysa en stund.
Penny hade fått en massa nya tuttar.
hon hade så kul.
Penny letar nycklar bakom Andres öra =)
Signe satt och mös bakom Andres nacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!