Mycket strul och stress kring min sjukskrivning.

Publicerat: 2012-10-24 / 18:35:37 | Kategori: Allmänt
Idag har jag fixat med papper till läkaren,mailat om provtagnings tider,TIPPA utredning ,läkar tider mm Så i eftermiddag tog energin slut och jag blev jätte yr,fick lägga mig då det inte är annat att göra. Så här blir det när stressen och pressen blir för stor,att alltid måsta bevisa något som redan är bevisat i utredning efter utredning,det tar på när man i grunden inte har någon energi. Jag vet att allt är relativt om jag t.e.x jämför med brorsan,men detta är ju mitt liv och jag tål inte stress. Så det blir att ta det lugnare och "försöka" att inte tänka på allt som ska göras och bevisas,IGEN... Trevlig kväll.
Denna bilden är en humör höjare,mommos gullunge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!