Lchf mat.

Publicerat: 2012-10-18 / 18:22:48 | Kategori: Allmänt
Inatt hade jag sådan värk så jag blev tvungen att kliva upp vid 2 och 4 och ta mer tabletter.... Så i morse var det skönt att ligga vid soffan och kolla på mitt favvo program "Property ladder" Har testat att gå ner i vikt med kaloriräkning och det fungerar jättebra men man får vara hungrig mest hela tiden så nu testar jag lchf igen,har tidigare gått upp i vikt med det,så det blir intressant att se hur det går denna gången. Fördelen är att man inte behöver vara hungrig,men det krångliga är att när man har 5kg kvar till målvikten så ska man äta mindre,och vad är det då??? Jag har ca 3.5 -4 kg kvar till vikten jag alltid haft t.o.m jag blev 40år trots alla 4 barn jag fött,då började kroppen strula med struma mm så sedan dess har jag vägt 10 för mycket men med kaloriräkning så har jag gått ned 8kg men dom 4 sista är svåra med räkning då jag legat på 900 kalorier och mindre än det går inte.... Så nu blir det intressant att se,eller inte .....=( Gjorde ett bröd som var jätte gott idag.
Mmmm go brö...
Propert ladder....jippie God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!