Freeeeedag =)

Publicerat: 2012-10-26 / 18:06:00 | Kategori: Allmänt
Idag åkte modern och jag till Mogge,Per bästa polarn, var oxå där. Som alltid en trevlig stund me kaffe och mycke skratt,Per är en glädje spridare utan nåder.... Pippi Långstrump 2 som jag är så hade jag en bra dag,hittade en OBH Nordica vattenkokare,fullt ok, och en lampa som jag satte i min "boudoir" såååå mysigt. Så nu blir det slappa och helg mys med LCHF godis,spec. negerbollar ( gjort eget recept såååå goda,men inga nötter i denna gången,smakar som vanliga) och bär med grädde, mums. Ha en trevlig kväll allihopa.
Snygg OBH Nordica
Min mysiga boudoir....
Morsan och Per.
En sådan säng borde Penny få =)
Riktiga prinsess kronor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!