Fika med sällskap.

Publicerat: 2012-10-01 / 18:43:00 | Kategori: Allmänt
Idag gjorde jag några ärenden o sedan så fikade Sandra,jag o morsan på cafe Viktoria, det är så mysigt där o god mat har dom. Det är så skönt att kunna ta tillvara dom dagar som är bättre o få lite sällskap o gofika är aldrig fel =) Idag har jag haft en sak letar dag o hittat en hel del fynd ,visar lite senare. Nu är nacken helt körd så det blir att bädda ner sig o mysa.
Detta är ett provrum på Kupan,dom har gjort dom i helt min stil,önskar jag bodde större så jag fick göra ett rum så här =)
Ädelost o broccolipaj,mums.....
Mitt fina "tidnings ställ" av en gammal stege. Lampan hade jag sedan förut men jag hittade denna skärmen o sedan fick jag fixa med elen själv då lampfoten var gammal.
Denna fina rotting korg med tidningar hittade jag oxå.
Dom här fina blommorna hittade jag på Kupan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!