Ekipering av maken idag.

Publicerat: 2012-10-27 / 18:35:00 | Kategori: Allmänt
Idag fick vi tag på 2 kavajer med väst och byxor ,en brun och en svart,vi hittade oxå en snygg mörk grå lång ull kavaj och 3 snygga stickade tröjor. Jag hittade 2 gamla brickor och kaffepanna och en del julklappar =) Vi tog en kaffe hos morsan på hemvägen. Har nu ätit gott och gjort en lchf dessert, grädde och hallon/jordgubbar ,mums va gott. Nu kommer Sandra och Ronny på besök ,dom har varit och fiskat idag, hoppas dom fick nåt.
Haha kolla vilken fin hund jag såg,tänkte på Helena och söta Betty...
Här är brickorna.
Kaffe pannan.
Hittade en gammal tavla jag länge haft men inte satt upp, den fåtr sitta i köket till sommar då får den vara där.
Den här tavlan har jag saknat länge,köpte den när Sandra var liten och hon är nu 26år. Barnen kallade gubben Hilding =), minns ni det ?
Grädde och bär,mums...

Kommentarer
Helena | 2012-10-27 / 21:07:31 |

Haha vilken söt!!! :)

Svar: Ja de vore en kompis till Betty =)
Ann-Eli Lindblom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!