Väldigt lugn söndag.

Publicerat: 2012-11-18 / 20:18:41 | Kategori: Allmänt
Idag har det inte hänt mycket,vi fixade med skohyllan som var fast skruvad i en låda i skåpet =) och sedan så satte vi fast den nya duschtvål hållaren på toaletten,så skönt att slippa alla flaskor som dräller överallt. Senare ska vi byta kontakterna till den gamla lampan och dockskåpet, så de går att använda igen. Andre han har snus fulla spisen så det går inte göra nån mat.....men de är klart att de får gå då han sparar en maaaaassssa pengar på det =) Håller oxå på med julklapparna och hoppas att jag snart är klar,ska bli så skönt då kroppen lever ett eget liv och jag aldrig vet när jag blir liggande då orken och värken tar ut sin rätt,GSG säger jag bara....går det så går det =) Tevlig kväll.
Fin lampan saknar jordad kontakt.
Go kisa min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!