överrasknings dag idag.

Publicerat: 2012-11-19 / 19:38:02 | Kategori: Allmänt
Idag skulle jag göra några äenden,men just som jag skulle ut så ringde Nina. Hela familjen hade sovit hos Mariana då dom skulle ha visning på lägenheten idag,men Penny hade inte sovit nåt så dom var hemma idag,så det blev en dag hos mig istället... Penny fick inviga dockskåpet och det var uppskattat. Sedan kom Andre och Sandra hem och även David,så vi åt alla middag tillsammans. Det var en riktigt kul dag,men trött blev jag då orken tryter. Handlade lite åt Mogge ikväll då han har en sämre period. Så nu är det ryggläge som gäller.
Penny sover på 2mommos" säng.
Elsa är nyfiken,men vet inte vad det är... Sedan så låg hon gömd i garderoben hela dan då hon är rädd för Penny,stackarn....
Penny leker med dockskåpet,
Alla i hallen.
Sandra leker =)
Penny ska visa David allt...
Finns det hjärterum så finns det stjärterum...
Penny och Nina leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!