Hektiskt...

Publicerat: 2012-11-10 / 19:21:03 | Kategori: Allmänt
Idag fyllde Andre släpen och så åkte vi till torpet och lämnade lite grejor,sedan så hämtade vi klinker som vi ska använda i hällen hemma. Väl hemma så packade vi lite saker som Nina o David ska styla sin lägenhet med då den ska ut till försäljning till veckan. Penny det lilla charmtröllet hade feber IGEN.... Efter det så blev vi bjudna på mat hos morsan,ligger nu och bara tar det lungt....nu kommer snart Sandra och Ronny på besök.
Usch vad grått och tråkigt det är på vintern.
David och Andre satte upp en lampa dom lånat.
Pennys grymma min =)
Så kul då jag vänt kameran i mobilen ,då gillar Penny att titta på sig själv...
Heja Sverige,mössa från mommo...(mig alltså)
Mat hos modern.
Hemma hos modern
Hos modern ,igen...

Kommentarer
Helgi | 2012-11-13 / 13:41:18 | http://byggla.se

Hej!

Mitt namn är Helgi och jag hittade er blogg när jag letade efter bloggar som skriver om att lägga golv och renovera. Jag jobbar nämligen på byggforumet Byggla och tänkte därför fråga er om ni skulle vilja dokumentera er golvläggning i hallen som ni kanske ska påbörja snart? För det skickar jag en liten present :-)

Vi har även flera olika tävlingar igång på Byggla, och en av dem går ut på att skriva om sin golvläggning, vilket det skulle vara jättekul om ni ville göra!

Hör gärna av er till mig så berättar jag mer, [email protected]

H en fin dag!
Vänliga hälsningar
Helgi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!