Penny dag i dag =)

Publicerat: 2012-05-03 / 19:44:46 | Kategori: Allmänt
Sandra o jag åkte till Nina o Penny idag,Helena med Betty kom oxå.
Dom spelade yatzy o så pratade vi o gullade med Penny.
Hon drar sig fram fort som bara den nu o tittar på barn tv =),ligger i släkten,tv tittare som mommo =)
Sedan åkte jag till morsan en stund o Andre for till Sandra o Ronny o band flugor som dom sen skulle fiska med ikväll.
Sandra hade med en fin tshirt till Penny o jag hade med ett vägg ord till Penny från Andre o mig :
Penny älskad från första stund.
väggord - väggdekor - så älskad från första stund 55x20cm
Såg ut såhär men med Pennys namn såklart =)
Nyvaken Penny
Sandra hade med sig en fin tshirt till Penny.
Kör omkring min väska med en tandborste i högsta hugg
Penny tittar på barn program o är nöjd
Här spelas det yatzy
Vovvarna, Signe o Betty njuter i solen
Penny tycker Betty är kanon kul...
Betty tar en skönhets sömn... o snarkar =)
Gravida helena med Signe,Penny ska få en tjej kusin =)
Morsan i telefon,Morgan har inga flera systor,JIPPIE...

Kommentarer
Nina Johansson | 2012-05-03 / 23:12:09 | http://ninakarolina.blogg.se/

Haha, hur kunde mitt huvud bli så stort, och sandras så litet. Du skulle ju inte ta nån bild på mig, var ju nyvaken! jag ska ta en bild på dig när du är nyvaken och precis stigit upp :D. Ser ut som en super tjockis...med världens största huvud. Kan ju tro jag är Bettys mamma ha ha ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!