Hurra hurra idag har jag kalas...

Publicerat: 2012-05-21 / 19:56:39 | Kategori: Allmänt
Efter lite pyssel så kom fler än jag trodde på tårta.
Petter,Sandra,Ronny,Nina,David,Penny o sedan bar Andre morsan hit =) o Kenneth följde med.
Trångt men jätte trevligt.
Köpte 2 karaffer på tradera igår,fick dom levererade hem från Holmsund idag,de är dom 2 till vänster.
Fatet  fick jag av Maggan,blommor av morsan o en slant,även en slant av fadern.
Go fika =)
Gulle vännen.
Hm.....ser trött ut som vanligt,fn
Penny o David
Finns de hjärterum så finns de stjärterum =)
Alla go barna,kul att se dom alla.
Lekte med en påse med Emma Sjöber,detta är Petter,snygg va...
Sandra...
Andre...
Pennys present till mig
Blommor av Andre o kopp av Sandra o Ronny.
Fick 3 smycke burkar av morsan som Ebba haft,denna var så söt.
Tack alla för idag.

Kommentarer
Desiree | 2012-05-21 / 21:38:16 | http://bdee.blogg.se/

GRATTIS!!!! :) verkar som att du har haft en riktigt trevlig födelsedag. Kram

Sandra | 2012-05-21 / 22:22:22 | http://eftersmak.bloggsida.se

Tack själv! Alabbo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!