Fynd på Expo.

Publicerat: 2012-05-02 / 20:15:21 | Kategori: Allmänt
Har varit o är så trött ,men idag ville jag göra något så jag åkte på Expo för att se om dom fått hem kopparna jag har väntat på länge på....
Fick då veta att dom väntat på dom men att dom utgått.....så jag hittade 1 kopp,o den köpte jag.
Hittade en snygg lampa,fotoramar mm.
När jag kom hem o skulle testa lampan så trodde jag glödlampan va paj,lyste så lite o slocknade...
Tog då på lampan o skulle byta o upptåckte då....... att den tänds när man tar på den o att den har 3 styrkor =)
Så jag åkte o köpte den sista som fanns kvar så jag har 2 nu.
Andre o Petter  var här på lucnhen då dom jobbade på sandbacka,trevligt.
Fin lampa o så kul att man tar på den o att den ahr 3 ljuslägen.
Vita boxlådor bra att gömma undan saker i,den lilla ovanpå.
Dom andra är oxå från expo.
Har är den fina koppen,ljusblå.
Dom fanns i rosa,ljusgul,ljusblå o ljusgrön tidigare.
Hade tänkt köpa dom till min födelsedag o nu så har dom utgått,SKIT OXÅ.
Trevlig kväll på er alla.

Kommentarer
Sandra | 2012-05-02 / 21:37:15 | http://eftersmak.bloggsida.se

Hej! Har också tittat på den där lampan.Blev fint hos dig Asnajs, bara dutta på den dagarna i ända ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!