Krasslig.

Publicerat: 2012-03-17 / 20:29:27 | Kategori: Allmänt
Anton åkte hem igår efter att ha varit här en vecka på praktik hos Andre.
Började känna mig krasslig,hostade o känner mig varm.
Idag är jag värre helt rasslig i luftrören ända långt ner i bröstet,går på Symbicort o bricanyl för att kunna hosta upp något alls.i eftermiddag åkte jag o lånade en luftfuktare som står o gör ånga i sovrummet,så skönt.
Har gjort vår i finrummet o toan,bytt ut allt plommonfärgat till turkost,då känns det som vår igen =).
Anton i datorns värld.
Vilken härlig färg....
Luftfuktaren igång,katta ligger i fotändan som vanligt.
Några fina bilder på Penny från Ninas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!