Barnbarnets tur idag =)

Publicerat: 2012-03-12 / 20:17:27 | Kategori: Allmänt
Idag drog Sandra o jag till Nina o Penny igen, Sandra fick vara barnvakt medans vi åkte o handlade kaffe på ålidhem,sen tog vi en kort runda med Penny som åskadare.
Hon är den gladaste ungen jag sett,bara skrattar o helst när kameran kommer fram,kommande linslus =)
Hon har lärt sig att dra sig fram o att vinka o klappa med händerna.
Sedan åkte jag till morsan o hjälpte henne att handla lite saker till lägenheten innan hon ska opereras,hon är så trött o slut.
Fick en liten lamaze leksak av mommo,mig alltså =)
Sandra busar med Penny.
Hm va trött man ser ut,här med gulle Signe.
Go fota =)
Mat i snoken...
Så söt.
Lite gympa med mamma.


Kommentarer
Marie | 2012-03-13 / 09:46:43 |

Ja hon är en riktig gla'skit!!

Gurran kom hem från skolan glad i hågen att han träffat Petter.

Han var lite mallig inför sina kompisar art han kände killarna som jobbade på hans skola.

-Å vet du mamma sen kom den där..du vet Petters extrapappa och sa till mina kompisar "Den där lillgrabben känner jag"

Petter & André gjorde nog Gurrans dag igår :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!