Akuten.

Publicerat: 2012-03-21 / 20:25:12 | Kategori: Allmänt
De ska jävlas som vanligt,idag startade inte bilen.
sen skulle läkaren ring....tror ni han gjorde de då....NEJ fick maila o då ringde han o sa att han var hemma med sjuka barn.
Åkte på maxi o handlade o sen till akuten på ålidhem o där fick jag ta prover o inhalera Ventoline o nå annat,men de blev inge bättre.
Jag har ju astma o har gått på dubbla doser av Symbicort o Bricanyl men de räcker inte,bara rossla o piper.
Så jag fic cocciliana,bisolvon o Doxyferm(penicillin mot tex mycoplasma), känner mig som ett apotek, då jag oxå tar astma medicinetna o tradolan o levaxin......va man kan bli less.
Pratade med morsan o hon blir kvar till måndag troligen,har då varit i Lycksele i 12dagar.är nog mera avancerat än man tror då hon måste få hemhjälp mm då hon inte får stödja på foten på 6 veckor.
Så fina bilder på Penny o hennes polare Didde,har morsans näckrosor på huvudet.(från Ninas blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!