Vad jag blir ledsen o bedrövad.

Publicerat: 2012-06-11 / 18:27:51 | Kategori: Allmänt
Idag var jag på möte med Fkassan,har bra intyg o utlåtanden,allt är som det ska.....men kvinnan säger att jag inte kan få igenom en ansökan,för smärta kan inte ses som permanent.
Allt har bara blivit sämre under åren o att bli bemött så är både kränkande o nedslående.
Hon har från första stund bestämt sig att inte hjälpa mig då det allra första hon sa till mig var : "de är ingen som får pension nu förtiden"
Så vad ska jag göra,gjort flera utredningar mm o inget hjälper,har allt som behövs på utredningarna,men hon har bara bestämt sig för att inte hjälpa mig.
Är det någon som vet någon mänsklig handläggare på Fkassan så blir jag glad.

Kommentarer
Sandra | 2012-06-13 / 18:18:00 | http://eftersmak.bloggsida.se

Jag älskar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!